Niekam nėra paslaptis, kad norint užauginti masyvius raumenis, reikia suvartoti daugiau kalorijų nei įprastai; tai neišvengiama ir tai, vienintelė tiesa, kad pradėtumėte didėti, privalote suvartoti daugiau kalorijų, nei jų sudeginate per dieną. Šis sportas yra labai veiksmingas riebalų deginimui, jei jis atliekamas reguliariai, tai yra kasdien ir tinkamai intensyviai.

Dauguma suvokia, kad norint užauginti masyvius raumenis, reikia suvartoti netik didelius kiekius baltymų, bet ir drąstiškai padidinti bendrą dienos kalorijų normą ir tai nėra patraukli mintis.

Norite įgrisusius kūno riebalus paversti raumenimis? Turime blogų žinių - DELFI Sveikata

Yra įsivyravęs įsitikinimas, kad riebalinės masės priaugis neišvengiamas kartu su mitybos programomis, kuriose dominuoja dideli kalorijų kiekiai. Taigi, pavyzdžiui, priaugote kg per du mėnesius. Kiek kartu priaugo riebalinės masės? Jeigu nesimato pilvo preso ar ryškaus bicepso, vadinasi priaugta masė nieko verta? Ar tai tikrai neišvengiama?

Šiuo atveju mes sakome NE! Klausimas: kaip reikia auginti raumenis, nepriaugant riebalinės masės? Atsakymas: būti atsargiems pasirenkant maistą, pradėti kreipti dėmesį į intervalus tarp valgymų ir žinoti, kokiais dienos momentais reikėtų suvartoti tam tikrus medžiagų kiekius, ypač, kai kalba eina apie angliavandenius. Niekam nėra paslaptis, kad norint užauginti masyvius raumenis, reikia suvartoti daugiau kalorijų nei įprastai; tai neišvengiama ir tai, vienintelė tiesa, kad pradėtumėte didėti, privalote suvartoti daugiau kalorijų, nei jų sudeginate per dieną.

ar batutais deginami šlaunų riebalai riebalų nuostolis 20

Tačiau, jeigu Jūs pradėsite valgyti per daug ir bet kada, duosite stiprų signalą organizmui - perteklinai gautas kalorijas versti riebalų pavidalu, ko pasekoje jie ims kauptis ant kūno, kaip atsargos.

Taigi, pagrindis raktas į lieso raumens prieaugio sėkmę - valgyti tokiose ribose, kad palaikytumėte tik raumens augimą. Vienintelis būdas padaryti tai — išmokti kontroliuoti porcijos dydį ir santykį, tarp baltymų, angliavandenių bei ar batutais deginami šlaunų riebalai, tam tikru dienos metu. Kiekvieno valgio metu neskaitant po-treniruotinio valgio ir prieš miegąturėtumėte suvartoti g baltymų ir g angliavandenių, atsižvelgiant į Jūsų masę; didesni vyrukai, sveriantys virš kg, turėtų apsistoti ties aukščiausiu normos tašku.

Suvartojamas blogųjų riebalų kiekis turėtų būti kiek įmanoma minimalizuotas, tad reikėtų įtraukti į mitybos racioną tik sveikuosius riebalų šaltinius, tokius kaip riešutai, alyvuogių aliejus ir riebiosios žuvys. Iš šių išvardintų produktų turėtumėte gauti apie g riebalų vienu valgymu. Kai valgote tikslingai, palaikote ne tik optimalų raumenų masės augimą, bet ir kontroliuojate kūno riebalinį procentą. Jeigu Jūsų tikslas yra užauginti tik kokybišką raumeninę masę, didžiausias maistinių medžiagų porcijas turėtumėte gauti ryte, pirmu valgymu, ir po treniruotės.

Suteikiant organzimui didesnius medžiagų kiekius šiais dienos momentais, užtikrinamas tik raumenų augimas, o tuo tarpu riebalai ant kūno nebus linkę kauptis net ir gavus didesnę maisto porciją nei įprastai, kadangi viskas bus panaudota regeraciniams procesams, kaip resursas. Trumpai tariant, protingas raumenų auginimas — tai manipuliavimas kalorijų gavimu.

ar batutais deginami šlaunų riebalai numesti pilvo riebalus per 30 dienų

Taip, kai Jūs daugiau suvalgote, raumenų masė auga greičiau, bet kai Jūs suvalgote daugiau, negu reikia, kartu priaugate ir kūno riebalų, o raumens augimo dar labiau nepaspartinate. Kai Jūs suvalgote du didžiausius valgymus, t. Tada reikiamas medžiagų kiekis jiems yra svarbiausias, o tuo tarpu riebalų kaupimo procesas yra sustabdomas. Raumenys reikalauja ne tik treniruočių, bet ir poilsio dienų tam, kad greičiau augtų įvykus regeneraciniams procesams.

Mityba neaktyviomis dienomis yra irgi esminis faktorius. Jeigu siekiate tik lieso raumeninio prieaugio, turėtumėte poilsio dienoms atkreipti dėmesį į suvartojamą angliavandenių kiekį. Jau kaip ir aišku, kad treniruočių dienomis yra labai svarbu gauti pakankamą kiekį angliavandenių, tačiau poilsio paromis, suvartojamą angliavandenių kiekį turėtumėte keisti priklausomai nuo aktyvumo.

ar batutais deginami šlaunų riebalai geriausias būdas prarasti riebalų

Jeigu visą dieną gulite lovoje, sėdite prie kompiuterio ar užsiimate kita, labai ar batutais deginami šlaunų riebalai veikla, angliavandenių dienos normą turėtumėte sumažinti. Dauguma sportuojančiųjų daro esminę klaidą ir iš įpročio suvartoja tokius pat angliavandenių kiekius, kaip ir treniruočių dienomis. To rezultatas - priaugti papildomi riebalai.

Taigi, vienus iš pagrindinių mitybos niuansų liesai raumenų masei Jūs tik ką išmokote. Kitas esminis faktorius, kurio privalote išmokti — tai santykis tarp baltymų ir angliavandenių.

Galbūt Jus tai nustebins, tačiau baltymų ir angliavandenių suvartojamas santykinis kiekis privalo būti kuo panašesnis. Tai reiškia, jeigu suvartojote 50 g.

Related Articles list:

Taigi, optimaliausias santykis tarp baltymų ir angliavandenių būtų Didesnius angliavandenių kiekius turėtumėte suvartoti tik ryte ir po treniruotės.

Po treniruotinio valgio metu, optimaliausias baltymų ir angliavandenių santykis - Tai reiškia, jeigu suvartojate 60 g. Kitas svarbus faktorius — valgymas 6 kartus per dieną tam, kad užtikrintumėte nuolatinį raumenų aprūpinimą jiems svarbiausiomis maistinėmis medžiagomis, ypač amino rūgštimis, kad būtų užtikrintas optimaliausias raumens augimas. Treniruočių dienomis suvartokite didesnį kiekį angliavandenių viso per dieną apie 5.

Po treniruotės turėtumėte suvartoti dvigubai didesnį kiekį angliavandenių nuo baltymų suvartoto kiekio. Apie tai rašėme ankščiau.

Jeigu tokį didelį kiekį angliavandenių suvartosite bet kuriuo kitu paros metu, dar išskyrus pirmą valgį iš rytoatsiras tikimybė priaugti ir alli svorio metimo rezultatai Jūs privalote gauti didžiausius kiekius angliavandenių iš ryto, pirmu valgiu iki g.

Jūsų požiūris Skaityti plačiau Jei karantiną leidžiate sodyboje, nepamirškite pasirūpinti apsauga nuo Niekada nepraraskite riebalų ląstelių spindulių Kas laikinai persikelia gyventi į sodybas, kiti savaitgaliais traukia toliau į užmiestį.

Tuo tarpu kituose valgymuose, turėtų dominuoti didesni kiekiai baltymų. Suvartotas didesnis kiekis baltymų, aprūpins Jūsų organizmą amino rūgštimis, kurios sukurs stiprų anti-katabolinį efektą tuo laiku, kai gausite mažesnį kiekį angliavandenių.

ar batutais deginami šlaunų riebalai kaip sulieknėti nugarą ir pečius

Svarbiausia - šitaip neleisite kauptis riebalams. Baltymų suvartojamas kiekis turėtų išlikti panašus, tiek treniruočių, tiek ne treniruočių dienomis apytiksliai reikėtų suvartoti apie 4. Treniruočių dienomis turėtumėte suvartoti apie kcal 1 kūno kg.

Kaip pašalinti riebalus nuo klubų?

Poilsio dienomis turėtumėte suvartoti kiek mažiau — apie kcal 1 kūno kg. Taikydami visus minėtus principus išvengsite nereikalingų riebalų kaupimosi ant pilvo, šlaunų ir kitur, kur Jūs tikrai nenorėtumėte!

Fizinio lavinimo ir sporto pratybos daugeliu atžvilgių turi teigiamą poveikį žmogaus kūno būsenai ir jo tiesioginio savininko gerovei. Kalbant apie riebalų deginimo procesą, pastarasis tampa įmanomas dėl ypatingų naudingų sporto savybių. Sporto naudojimas deginant riebalus Pirma, fizinis mokymas pagreitina medžiagų apykaitą. Kraujas sporto treniruočių procese vyksta greičiau, greičiauTaip pat sumažėja maistinių medžiagų transportavimo ir įsisavinimo laikas.

Skamba taip, lyg tai užaugintų Jums daugybę riebalų, taip? Mes sakome ne, jeigu Jūs tai suvartosite po treniruotės. Angliavandeniai išlieka svarbiu, tik sunkiai kontroliuojamu šaltiniu. Kol jie lengvai gali būti verčiami riebalais, o vėliau kaupiami kaip atsargos ant mūsų kūnų riebalų pavidalu, kartu jie yra ir vieni svarbiausių, dalyvaujant raumenų statyboje bei regeneraciniuose procesuose.

Kai Jūs suvartojate daug angliavandenių po treniruotės, įvyksta keletas teigiamų hormoninių pokyčių.

Ar riebalų degintojai gali padėti numesti svorio - Pirkti klestėti svorio

Po treniruotės organizmas reaguoja ir ima adaptuotis prie krūvių, išskirdamas tam tikrus hormonus, kad šie įgyvendintų adaptacinį etapą. Didesnis suvartojamas angliavandenių kiekis po treniruotės padidina insulino lygį, kuris ne tik sustiprina baltymų trasportavimą link pažeistų raumenų, kad šie kuo greičiau imtų atsistatinėti, bet kartu ir stabilizuoja testosterono kiekį, ko nepadarytų suvartojami tik keli gramai angliavandenių.

Ir nepamirškite, poisio dienomis turint labai mažą fizinį aktyvumą, angliavandenių turėtumėte suvartoti mažiau.

ar batutais deginami šlaunų riebalai greitai numesti svorį 10kg per 10 dienų

Štai mitybos plano pavyzdys, kurio turėtumėte laikytis, norėdami priaugti liesos raumeninės masės be riebalų.