Todėl, vadovaudamiesi šia mintimi, išskyrėme keletą pratimų, kurie laikomi pavojingais. Teigiami pokyčiai įprastai nėra pasiekiami žaibiškai ir lengvai. Taigi, jeigu vakare jums norisi kažko saldaus, tai vietoje to, kad suvalgytumėte savo pamėgtą riebų tortą, jūs suvalgykite gabalėlį juodojo šokolado arba vaisių. Pakelkite kojas nuo žemės ir sulenkite, kol jos suformuos 90 laipsnių kampą. To užteks, kad jau po dviejų savaičių pasijaustume geriau, atrodytume gražiau ir nepastebimai išsiugdytumėte naujus savo įpročius. Tačiau visi žino, kad šis kelias užkariauti svajonių kūną, kai kuriems yra šiek tiek sunkus, ar ne?

Tačiau visi žino, kad šis kelias užkariauti svajonių kūną, kai kuriems yra šiek tiek sunkus, ar ne?

Šiam pratimui apsiribosime traškus, bet šoninis, taip, kad mokytųsi įstrižinės pilvo ertmės. Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas ir padėkite jas dešinėje pusėje. Įtempkite pilvo raumenis, uždėkite rankas už galvos ir pakilkite įstrižai į dešinę. Grįžk žemyn, bet visiškai nenuleisdamas galvos.

lieknas juosmuo

Pirmuosius 15 pakartojimų atlikite taip, tada pakelkite kojas į kairę pusę ir tęskite kitą sesiją. Iš viso trys seansai vienoje pusėje po 15 pakartojimų.

Nuorodos kopijavimas

Labiausiai apmokytų variantų: nestiprinkite kojų ant žemės, bet laikykite jas pakeltas taip, kad jos būtų keli centimetrai virš žemės. Tai padės jums pagerinti savo subalansuoti ir treniruotis visi raumenys juosmens juosta.

lieknas juosmuo

Sėdėkite tiesia nugara, laikydami pilvą. Pakelkite kojas tiesiai ir eikite atgal tiesia nugara.

Account Options

Apatinė nugaros dalis yra plokščia, o krūtinė yra ištempta. Dabar sujunkite rankas ir kojas ir vėl skirkite sklandžiu, ritmingu judesiu. Verta paminėti, kad ne visi pilvo pratimai daro juosmenį griežtesnį.

lieknas juosmuo

Visų pirma, kai kurie specializuoti treneriai teigė, kad norint gauti liekną juosmenį reikia atkreipti dėmesį į tiesiosios pilvo raumenis. Na, dirbant su įstrižais raumenimis, jūsų liemuo bus dar platesnė.

Aišku, reikia ką nors padaryti, norint turėti ir išlaikyti liekną taliją.

Todėl, vadovaudamiesi šia mintimi, išskyrėme keletą pratimų, kurie laikomi pavojingais. Pratimai yra šoninis sukimasis, pakreipimas į šoną su svoriais ir pakreipimas į šoną ant grindų. Tačiau verta paminėti, kad šoninių raumenų ištempimas su keliais statiniais posūkiais gali būti geras būdas aiškiai apibrėžtam juosmeniui.

20-MIN BELLY FAT + SLIM WAIST HOME WORKOUT

Hipopresantai A priori šį pratimą reikia atlikti tuščiu skrandžiu. Iš esmės turėtumėte atsigulti ant nugaros, sulenkti kojas ir padėti rankas išilgai kūno.

lieknas juosmuo

Šio pratimo tikslas bus giliai įkvėpti ir iškvėpti per burną, kad plaučiai būtų kuo tuštesni, taip pat priklijuodami pilvo sieną prie stuburo. Pabūkite tokioje padėtyje 15 sekundžių, tada atsipalaiduokite.

Kitame verta pamažu didinti iškvėpimo trukmę, idealiausia yra jaustis patogiai.

lieknas juosmuo

Todėl jį galima pakartoti 3—5 kartus. Šis pratimas yra įdomus tuo, kad jis gali trukti nuo 2 minučių. Verta paminėti, kad žmonės, turintys skrandžio ir žarnyno problemų, turėtų būti atsargūs atlikdami šį pratimą, nes tai padidina pilvo ertmės spaudimą ir gali paveikti kitus organus.

Parašyti atsiliepimą

Kitas dalykas, šio pratimo taip pat geriausia vengti tiems, kurie serga astma, išvaržė stuburą ar tiems, kurie turi širdies problemų. Pirmyn ir atgal linkę Iš esmės šį pratimą reikia pradėti nuo stovėjimo, pėdas atstumiant pečiais. Ir tai daryti galite kuo dažniau: lifte, automobilyje, darbo vietoje. Po treniruotės atlikite keletą tempimo pratimų kurie atpalaiduos visą kūną.

2-as pratimas juosmeniui liekninti: šoninis traškėjimas

Ir svarbiausia, daugiau nebealinkite savo kūno naujais pažadais bei naujais išsikeltais tikslais, kurie mūsų pirmadienius padaro nelaukiamus ir sunkius. Jau šiandien išgerkite porą stiklinių daugiau vandens, pasivaikščiokite ir savo kasdienybėje išbandykite kuo daugiau naujų dalykų. Nuorodos kopijavimas Treniruotė bei patarimai norinčioms turėti liekną liemenį Nuoroda nukopijuota Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.

Patarimai, kaip per mėnesį atsikratyti kelių centimetrų riebalų nuo juosmens Shutterstock Juosmens, pilvo srityje susikaupę pertekliniai riebalai, dar kitaip žinomi, kaip visceraliniai vidiniai riebalai, ne tik atrodo neestetiškai, bet yra pagrindinis 2 tipo diabeto, širdies ligų ir kitų susirgimų rizikos veiksnys. Jeigu esate apkūnaus sudėjimo ir turite apvalų pilvą, jums derėtų susirūpinti savo sveikata ir gyvenimo būdu, tinkamai maitintis. Teigiami pokyčiai įprastai nėra pasiekiami žaibiškai ir lengvai. Visgi yra keli veiksmingi būdai, kurie siekiant atsikratyti nereikalingų riebalų pilvo srityje, leis iš lieknas juosmuo tai padaryti gan greitai — pamatysite, kaip jau per mėnesį jūsų liemens apimtis sumažės keliais centimetrais, o išsiugdyti nauji įpročiai leis ir toliau išlaikyti sveiką juosmens sritį.

Atlikti tyrimai parodė, kad žmonės, vartojantys alkoholį, turi padidėjusią centrinio nutukimo riziką — tai yra, per didelis riebalų kaupimasis aplink juosmenį. Įtraukite į savo mitybos racioną kuo daugiau baltymų turinčių produktų.

Baltymai padeda palaikyti stabilų ir sveiką kūno svorį, taip pat skatina vadinamojo pilnatvės hormono gamybą angl.

  • Kada paskutinį kartą pažiūrėję į veidrodį ir nužvelgę savo pilvą eilinį kartą sau prisiekėte, kad nuo pirmadienio jūs keisite savo gyvenimą: pradėsite sportuoti, nebeužkandžiausite, nebevalgysite mėsainių ir gruzdintų bulvyčių, atsisakysite saldainių, šokolado, nebegersite alkoholio bei nebevalgysite po 18 val.
  • Нет, все не так .

PYY hormonekuris atsakingas už sotumo jausmą. Sumažinkite cukraus suvartojamą kiekį.

  • Казалось непостижимым, что это подавляющее скопище машинерии выражает свои мысли столь нежным голосом.
  • Не знаю, что мне еще сказать.