Tai kam be reikalo apkrauti savo organizmą pienu, grietinėle, sirupais, cukrumi? Paskambinkite mums Gerkite vandenį Daugelis žmonių maišo alkio, troškulio ir nuovargio jausmą bei dažniausiai valgymą užbaigia kramsnojant saldų ar riebų maistą.

kaip greitai ir lengvai numesti svorį

Artėja artimo žmogaus vestuvės ar kita ypatinga proga, kur susirinks daugybę svečių, o jus erzina jūsų pilvukas?

Nežinote kaip greitai numesti svorio pe daug savęs nekankinant ir nesilaikant kvailų dietų? Tuomet pasistengsime pasidalinti patarimais su jumis, kad galėtumėte greitai numesti svorio be ypatingų pastangų ar dietų.

Ką daryti, jei reikia greitai numesti svorio?

Juk kiekviena nori atrodyti įspūdingai prieš visus svečius. Norint numesti svorio pats svarbiausias žingsnis yra mityba. Tik gerai subalansuota mityba padės jums be didelių pastangų numesti svorio net nesilankant sporto salėse.

kaip greitai ir lengvai numesti svorį

Juk kas iš tos sporto salės, jeigu grįžusi iš jos suvartosite dar daugiau kalorijų, negu sveikatos zonos svorio metimas sudeginote? Aišku, raumenys bus pramankštinti, bet skaičiai ant svarstyklių tikrai nenudžiugins. Todėl pats metas pradėti galvoti apie savo mitybą ir ją subalansuoti.

kaip greitai ir lengvai numesti svorį

Rekomenduotina rinktis tokią mitybą, kurioje būtų kuo mažiau krakmolo gaminių, cukraus ir gyvūninių riebalų iš mėsos bei pieno produktų. Kad būtų lengviau sekti savo mitybą galite užsivesti savo valgymų žurnalą, kuriame žymėsite viską, ką ir kada valgėte.

kaip greitai ir lengvai numesti svorį

Jis padės jums sekti savo dietą. Valgyti reikėtų 4 — 5 kartus per dieną, kas 2 — 3 valandas, o didžiausia maisto dalis turėtų būti suvartota pirmojoje dienos pusėje.

Artėja artimo žmogaus vestuvės ar kita ypatinga proga, kur susirinks daugybę svečių, o jus erzina jūsų pilvukas? Nežinote kaip greitai numesti svorio pe daug savęs nekankinant ir nesilaikant kvailų dietų?

Vertėtų prieskonių mišinius keisti žolelėmis, atsisakyti riebių, kaloringų ir nenaudingų organizmui padažų. Įprastų kvietinių miltų gaminius keisti pilno grūdo kaip greitai ir lengvai numesti svorį — jie naudingesni organizmui, ilgiau užtikrina sotumo jausmą.

kaip greitai ir lengvai numesti svorį

Į savo mitybos planą vertėtų įtraukti ir vaisių, daržovių kokteilius — jie nekaloringi, tačiau turi daug vitaminų bei maistinių medžiagų, todėl jie gali būti ir geras užkandis tarp pagrindinių patiekalų, tiek lengva vakarienė. Jeigu sudeginsite kalorijų daugiau nei suvalgote kiekvieną dieną, per savaitę turėtumėte netekti apie 0,5 — 1 kilogramą.

Kaip greitai numesti svorio? - Aš žinau!

Tačiau, norint pačių geriausių įmanomų rezultatų, reikėtų ne tik galvoti apie mitybą, bet surasti savo dienotvarkėje vietos ir sportui. Tik sujungiant šiuos du dalykus — mitybą ir sportą — galima siekti maksimalios išvaizdos transformacijos. Jei tik sportuosite, bet nekeisite mitybos, svoris nekris taip, kaip norėtųsi, ir vėl liks neatsakytas klausimas, kaip numesti svorio.

Kaip paaugliui numesti svorio

O jei tik sureguliuosite mitybą, tačiau nesportuosite, gali nutikti taip, kad nukritus svoriui turėsite suglebusį, netvirtą kūną. Jei turite didesnį viršsvorį, siūloma mėnesį ar du maitintis sveikiau, o tik tada prie mitybos plano prijungti ir sportą. Tam, kad jums būtų paprasčiau susidėlioti mitybos planą, pateiksime keletą pusryčių, pietų, vakarienės ir užkandžių pavyzdžių: Pusryčiai Grikiai su špinatais ir grybais Plakta kiaušinienė bei agurkų — ridikėlių salotos Dvi riekės pilno grūdo duonos su riešutų sviestu Priešpiečiai Pilno grūdo duonos sumuštinis su avokadu ir pomidoru Morkos su humusu Obuolys, riešutai, granola, užpilti neriebiu jogurtu Pietūs Salotos, kepta vištienos krūtinėlė, migdolai, vyšniniai pomidorai, užpilti citrinų sultimis Kepta lašiša su šparagais Tortilija su vištiena, vyšniniais pomidorais, agurkais, salotomis, paprika Pavakariai.

kaip greitai ir lengvai numesti svorį