Nemėgstate kavos? Taigi, užuot niršę, kad suvalgėte tai, ko, jūsų nuomone, nederėjo valgyti, nesukite dėl to galvos. Darykite viską, kad neperalktumėte!

Sulieknėti pagal Kamasutrą Pasirodo, tam, kad sulieknėtum, nebūtina laikytis alinančios dietos arba valandų valandas lieti prakaitą sporto salėje. Taigi kaip sulieknėti užsiimant Na ir, žinoma, nepamiršk: mankštintis reikia reguliariai ir sistemingai!

Gali būti, kad ši idėja tau pasirodys ir keistoka: jausmų ir emocijų šventovę paversti mankšta ir mechaniškais kūno judesiais.

padėti mano partneriui sulieknėti

Visų pirma, tai — smagu, o antra — labai netikėta. Trečia — seksologai jau seniai kalba, jog vyrams taip pat kartais norisi atsidurti pasyviojo partnerio pozicijoje.

Pranešti klaidą

Daugumą jų netgi labai jaudina, kai moteris sekse drąsiai imasi veiksmų iniciatyvos. Štai keletas pozų, kurios suteiks ir malonumo, ir padės sudeginti daugiau kalorijų. Moteris viršuje Net klasikinis šios pozos variantas, kai vyras guli, o padėti mano partneriui sulieknėti jį apžergusi klūpi, partneriai atsisukę veidu vienas į kitą, padidina moters fizines apkrovas. O juk šią pozą galima ir pasunkinti. Beje, būtent šia poza klitoris stimuliuojamas itin efektyviai!

Moters viršuje aukštasis pilotažas — keisti savo padėtį virš vyro, pereinant iš klasikinės pozos į pasunkintą, tačiau savo intymia vietele nepaleidžiant jo pasididžiavimo. Ši pozų grupė tinka ne tik bendram tonusui. Ji puikiai mankština visas moters problemines vietas — pilvo presą, klubus, šlaunis. Beje, apsunkinimą ir kartu nepamirštamus įspūdžius žada ir judėjimo krypties pakeitimas.

Skaitomiausios naujienos

Toks meilės paįvairinimas iš abiejų partnerių reikalauja ypatingo meistriškumo. Vyras ir moteris sėdi Ši poza taip pat turi keletą variacijų. Moteris atsisėda ant jo klubų, kojomis apsiveja jį per juosmenį.

Jeigu sunku judinti savo kūną be rankų — ji gali atsiremti į lovą ar grindis arba įsitverti partnerio. Judesius atlikti galima įvairiai: arba paprasčiausiai kilnotis aukštyn-žemyn, arba sukti klubus, arba suderinti abu šiuos judesius.

Pastarasis variantas — bene sunkiausias, tačiau tikrai garantuos naujų pojūčių, bus lengviau surasti tašką G. Moteris ir vyras sėdi priešais vienas kitą, truputį atsilošę ir atsirėmę rankomis į lovą. Tačiau jei esate pasirengę kelti savo meistriškumą — kodėl gi ne?

O kalorijas deginti geriausiai padėtų variantas, kai partneris nejuda, judesius atlieki tik tu. Atsisėsk ant sėdinčio vyro, apsivyk jį kojomis.

Svorio metimas nėštumo metu: ką apie tai mano ekspertės? - DELFI Sveikata

Apsikabinę abu pradėkite judėti vienas link kito. Kadangi esant tokia poza judesių amplitudė nebus didelė, seksas bus švelnus, labai intymus ir jausmingas — juk galima žvelgti vienas kitam į akis, glamonėtis, kuždėtis.

Nepaisant to, kad poza gana lėta ir melancholiška, fizinė apkrova išlieka pakankamai rimta — tik pabandyki nesinaudodama rankomis lėtai kilnotis ir nusileisti! Ryte neabejotinai pajausi, kad turi raumenukus ir juos netgi maudžia! Ši pozų grupė puikiai treniruoja kūną. Ypač jei nesiramsčiuosi rankomis, o judėsi pasikliaudama tik savo klubų, dubens ir pilvo raumenimis.

Vertikalios pozos Pamiršk pačia žinomiausią pozą, kai vyras stovi, juda ir dar laiko moterį ant rankų. Juk ieškai ne lengviausio kelio!

padėti mano partneriui sulieknėti

Specialiai moters kojoms ir presui esama ir visai kitokių stovimų pozų. Vyras klūpi ant vieno kelio, moteris — veidu į jį, taip pat klūpėdama ant vieno kelio.

Kita koja permesta virš vyro kelio tos jo kojos, kuri į grindis remiasi pėda. Galite judėti abu, padėti mano partneriui sulieknėti — pakaitomis.

padėti mano partneriui sulieknėti

Šiai pozai prireiks ne tik ištvermės, bet ir vikrumo — galite net susirungti, kuris greičiau praras pusiausvyrą ir nukris. Dar viena poza, kurią nesunku aprašyti, bet tikra akrobatika padaryti.

Atsiklaupkite ant lovos, veidu vienas į kitą. Tokioje padėtyje reikia įsigudrinti ir leisti vyrui įsiskverbti bei judėti jo neišleidžiant iš savęs. Sunku, tačiau puikiai tarnauja užsibrėžtam tikslui: patobulinti kūno formas.

Jei anksčiau išvardytos pozos jūsų porai įprastos, siūlome į pasaulį pažvelgti kitu kampu.

Partneris atsistoja visu ūgiu, tu — šalia, nugara į jį. Pasilenki ir atsiremi rankomis į grindis. Partneris suima tavo klubus ir juos kilsteli. Tavo užduotis — išsilaikyti tokioje padėtyje ir dar patirti malonumą.

Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti

Poza unikali tuo, kad padeda tvirtinti rankų raumenis — tiek tavo, tiek partnerio. Pozos, kai moteris guli Jei manai, kad dabar bus aprašomos pozos, kai pagaliau galėsi prigulti ir ilsėtis, klysti. Ir jei manai, kad atsigulus neįmanoma treniruotis — klysti dar labiau.

Moteris gulasi ant nugaros, užmeta vieną koją partneriui ant peties. Kita koja ištiesta ir įtempta.

Nuorodos kopijavimas

Lytinio akto metu kartkartėmis pakeisk kojas vietomis. Poza pareikalaus ir jėgų, ir koncentracijos. Vyras atsisėda ant lovos, parietęs kojas po savimi, moteris gulasi šonu jam ant klubų, ranka apsiveja partnerio kaklą ir pati įveda jo penį į makštį.

Kaip matai, variacijų ir fantazijų galimybės — beribės. O svarbiausia — kad lieknėti padeda visos be išimties sekso pozos. Svarbiausia — kad seksas būtų aktyvus.

Taip net ir kas 3 minutes keičiant jums įprastas ir patogias pozas sudeginama daugiau kalorijų, nei mylintis viena poza ir atliekant minimalų judesių kiekį.

padėti mano partneriui sulieknėti