Trečiadienis: ilsėkitės, pasivaikščiokite arba atlikite kelis jogos pratimus. Susipažinome su bėgimo takelio privalumais, tačiau kaip efektyviai numesti svorio naudojantis šiuo treniruokliu?

O pridėjus tinkamą mitybą — sėkmė atsikratant papildomų kilogramų — garantuota. Visgi, dažnai pasitaikanti problema — bandymas numesti svorio griebiantis tik dietos ir kardio pratimų, bet pamirštant jėgos treniruotes. Pradėti treniruotes su laisvais svoriais gali būti baisoka, kai nežinote pratimų ir neturite jokios patirties, tačiau bijoti nederėtų.

Laisvi svoriai leidžia jums treniruotis pažįstamoje aplinkoje, sau tinkamu tempu ir sumažina persitempimo svoris numeta riedlentes. Jums prireiks tik šiek tiek žinių ir kelių lengvų pratimų, kad pradėtumėte savimi labiau pasitikėti, nebebijoti laisvų svorių ir pradėtumėte matyti treniruočių rezultatus.

svoris numeta riedlentes

Kaip svarmenų kilnojimas padeda numesti svorio? Jėgos treniruotės, kaip svorių kilnojimas, pagreitina jūsų medžiagų apykaitą net ir po treniruotės. Tai reiškia, kad jūsų organizmas kalorijas degina didesniu greičiu net ir treniruotei pasibaigus, tad bereikalingo svorio atsikratysite lengviau. Ar svarmenų kilnojimas deginti pilvo riebalus? Kilnodami svarmenis negalite numatyti kurios kūno dalies raumenis deginsite, tačiau šios treniruotės padeda padidinti sudeginamų kalorijų kiekį medžiagų apykaitos greitįo tai padeda numesti svorio bendrai, o dalis jų ištirps ir nuo kūno dalies, kurią siekiate padailinti.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Kaip dažnai reikėtų kilnoti svorius? Jei norite sudeginti kuo daugiau riebalų, jėgos treniruotėmis užsiimti turėtumėte bent du kartus per savaitę.

svoris numeta riedlentes

Itin svarbu po tokios treniruotės raumenims leistumėte pailsėti. Dėl šios priežasties tarp jėgos treniruočių reikėtų padaryti bent poros dienų pertraukas.

Laisvų svorių pratimai, padėsiantys numesti svorio Pratimai, padėsiantys numesti svorio, gana paprasti — iššūkiu tampa vis didėjantis svarmenų svoris.

  • Kaip sudeginti 100g riebalų
  • Menu Papildai sportui: kokius vertėtų rinktis norint numesti svorio?
  • Pilvo riebalai paskutiniai prarasti
  • 4 būdai numesti svorio treniruojantis su bėgimo takeliu | decoindeco.lt - decoindeco.lt
  • Jky lieknėjimo trumpas
  • Ar galima mesti svorį pramogaujant?

Išbandykite šiuos penkis pratimus, atlikite tiek pakartojimų, kiek jums leidžia jūsų jėga ir ištvermė, tuomet pailsėkite ir pakartokite.

Mirties trauka Mirties trauka arba deadlifts angliškai nukreipta į kelias raumenų grupes, padeda stabilizuoti jūsų nugarą ir korpusą.

Atsistokite taip, kad jūsų pėdos būtų pečių plotyje, o štanga arba kitaip — grifas guli ant žemės priešais jus. Pasilenkite ir suimkite štangą rankomis truputėlį plačiau, nei jūsų pečių plotyje.

Papildai sportui: kokius vertėtų rinktis norint numesti svorio?

Palengva pakelkite svoris numeta riedlentes iki klubų lygio, kėlimui naudokite kojas ir klubus. Atminkite, kad jūsų nugara turi būti tiesi, keliai vos vos sulenkti, kojos — pečių plotyje, rankos — šlaunų išorinėje pusėje, mentės — suvestos atgal, o pačiai — nuleisti žemyn.

Pakėlę štangą, pamažu leiskite jį žemyn, nepamirškite išlaikyti tiesios nugaros. Kartokite tiek kartų, kiek galite, tuomet lėtai nuleiskite štangą ant žemės ir pailsėkite.

svoris numeta riedlentes

Po poilsio kartokite. Įtūpstai su štanga Įtūpstai padeda dirbti jūsų keturgalviams, sėdmenų ir blauzdų raumenims.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Pasirinkite tinkamo svorio štangą, kuris padėtų padidinti šio pratimo naudą. Užsidėkite štangą ant pečių, laikykite jį abiem rankomis, delnai atsukti į priekį. Stovėkite suglaustomis kojomis, viena koja ženkite į priekį ir pritūpkite — abi kojos turi būti sulenktos 90 laipsnių kampu.

svoris numeta riedlentes

Kiek atsispirkite koja, kuri yra priekyje, ir grįžkite į pradinę poziciją. Pakartokite su kita koja.

Ar galite prarasti svorio slidinėjimo?

Atlikite tiek kartojimų, tiek galite. Štangos spaudimas Štangos spaudimas nuo suolelio yra klasikinis pratimas, atliekamas naudojant laisvus svorius. Jo atlikimo metu dirba rankų, pečių ir krūtinės raumenys. Atsigulkite ant plokščio suolelio laikydamiesi štangos, kuris įstatytas stove, esančiame virš jūsų.

Rankos turi būti pečių plotyje, štanga pilnai suimtas delnais. Iškelkite štangą iš stovo, pilnai ištieskite rankas — štanga turi būti iškelta tiesiai svorio metimo tikslas per mėnesį jūsų pečių. Pamažu leiskite štangą kol jis bus arti jūsų krūtinės.

Iškelkite štangą atgal į pradinę poziciją.

Oazė svorio metimas

Pailsėję kartokite. Pritūpimai su štanga Pritūpimai — bene žinomiausias pratimas, padedantis padailinti šlaunis ir sėdmenis net ir be papildomų svorių. Jei norite padaryti šį pratimą dar efektyvesniu — naudokite štangą. Atsistokite taip, kad jūsų pėdos būtų pečių plotyje, lygiagrečiai, šiek tiek pasuktos į išorę. Tūpkite lenkdami kelius kol jūsų blauzdos bus lygiagrečiai grindims.

Atsispirkite kulnais ir išsitieskite. Pratimą kartokite kiek galite ilgiau, tuomet pailsėkite.

  • Svorio metimas po 48
  • Aš noriu numesti svorio ir sukurti raumenis Category Archives: Pluošto įsiurbimo svorio praradimas Aš noriu numesti svorio ir sukurti raumenis By - Ir ji gali padėti jums numesti svorio, ir Jums net nereikės mesti savo aš noriu atrodyti -Sukurti planą!
  • Kaip pirmiausia numesti pilvo riebalus
  • Šokdynė: kaip šokinėti, kad numestumėte svorio? | decoindeco.lt - decoindeco.lt
  • Xls svorio paketėlių apžvalgos
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Svorių kėlimas pasilenkus Toks štangos kėlimas imituoja irklavimą ir aktyvuoja tokias raumenų grupes kaip nugaros, pečių, rankų ir korpuso. Jei norite sustiprinti nugarą — šis pratimas puikiai tam padės. Abiem rankomis laikykite štangą arba po hantelį kiekvienoje rankoje. Atsistokite taip, kad jūsų pėdos būtų pečių plotyje.

svoris numeta riedlentes

Šiek tiek sulenkite kelius, pasilenkite ties klubais, kad jūsų kūnas būtų beveik lygiagrečiai su grindimis. Greitai kelkite svarmenis link savo šonkaulių ir lėtai nuleiskite juos žemyn.

Pratimą kartokite kiek galite ilgiau, tačiau nepamirškite pailsėti. Nesvarbu, ar bandote atsikratyti papildomų kilogramų, norite padailinti kūno linijas, svoris numeta riedlentes varžyboms ar tiesiog norite sveikiau gyventi.

svoris numeta riedlentes

Nepamirškite treniruočių su laisvais svoriais naudos.