Rugsėjis lietuviškai kerry trade pavyzdžiai rugių sėjos metas. Pateikiame apžvalgininko mintis: Jonas Valančiūnas Scanpix nuotr.

I Ran SUB 40MIN 10KM with a GoPro! - \

Tredbliukų treniruotės naudojant aukšto intensyvumo intervalų mokymą HIIT by Wendy Bumgardner Share on Facebook Share on Twitter Gaukite daugiau naudos iš savo laiko ant bėgimo tako ir įveikti plokšteles Ar tavo bėgiojimo treniruočių metu sustojo?

Vienas galingas būdas pagerinti treniruoklių treniruotes - tai intensyvus treniruočių treniruotės HIIT.

  1. Lietuvių kalba atkeliavo Naujosios Zelandijos mokslininkai paskelbė, jog indoeuropiečių kalbų šeima jai priklauso anglų, prancūzų, vokiečių, indų, lietuvių ir daugelis kitų kalbų susiformavo prieš maždaug 9,5 tūkst.
  2. HIIT: bėgimo tako treniruotės naudojant didelio intensyvumo intervalus
  3. Rosa svorio metimas Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų Valančiūno situaciją ir atskleidė, kad mainų rinkoje vidurio puolėjo vertė yra itin menka.
  4. Kaip atsikratyti pilvo per 2 savaites?
  5. Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko., Rosa svorio metimas

Pridėję HIIT į savo treniruotės planą, galite gauti daugiau naudos aerobinio fitneso ir sudeginti daugiau kalorijų savo treniruočių metu. Sužinokite, kaip galite atlikti "HIIT" treniruoklių treniruotę, nesvarbu koks yra jūsų fitneso lygis. HIIT, norint įveikti bėgimo tako planetą Labai dažnai, jūs įstrigo į treniruotes. Jūs naudojate tą pačią programą savo bėgimo takeliu arba tiesiog įsitraukite ir vaikščiate ar paleiskite savo mėgstamiausiu greičiu ir nuolydžiu.

Jei norėsite pamatyti fitneso pažangą, jums reikės tai pakratyti. Jūsų raumenys ir energetinės sistemos yra naudojamos jūsų įprastam naudojimui, ir jei jūs galite suteikti jiems naują kalvos sprintos dėl riebalų nuostolių, jiems reikės dirbti sunkiau atsakyti.

Riebalų nuostolių vyrų kūno sudėjimas, riebalu deginimo treniruote

Šis iššūkis ateis, pridedant greitį ir nuolydį intensyvaus sprogo metu į treadmill rutinos. Jums gali būti patogus naudojamas nustatymas ir tai yra problema. Norėdami pamatyti pažangą, turėsite išeiti iš savo komforto zonos. Buvo atlikti tyrimai, kurie parodė, kad intensyvios intervalinės pratybos yra geresnės riebalų nuostolių nei jaunesnių moterų, turinčių antsvorį, fiziniam pratimui.

Jei tai yra jūsų tikslas, verta pabandyti.

Rosa svorio metimas

Kaip HIIT veikia Kai atliekate stacionarią širdies veiklą, dažniausiai naudojate lėtai raumenų skaidulas, kurios užtikrina ištvermės pratimą.

Kai perjungiate į intensyvų veiklos spindesį, kaip ir sprinto, jūsų greito raumenų skaidulai taip pat pradeda veikti.

kalvos sprintos dėl riebalų nuostolių

Jei neturite intensyvių intervalų, tai yra visiškai naujas iššūkis. Jūsų kūnas sukurs naujas raumenų ir energijos sistemas, kad atitiktų naują paklausą. Kai atliksite HIIT intervalą, padidinsite savo širdies ritmą ir nuovargį savo greitą raumenų skaidulą.

Dėl intensyvaus intervalo poveikis jūsų širdies susitraukimų dažniui bus padidintas keletą minučių, net jei vėl pradėsite mažesnį intensyvumą.

Olimpinių žaidynių metimas

Ir jūs būsite paraginti savo kūną sukurti naują raumenį atkūrimo metu. Prieš pradėdami didelio intensyvumo intervalus, 10 minučių šildykite bėgimo takeliu.

kalvos sprintos dėl riebalų nuostolių

Kai jūs ketinate atlikti sprintas, svarbu atlikti visą įšilimą. Per pastarąsias penkių minučių peršilimo metu galite atlikti vieną ar du ciklo greičio padidinimus už minutę, esantį žemiau jūsų maksimalaus lygio, pvz.

Rasti savo vieno didžiausio bėgimo takelio nustatymą: pasirinkite bėgimo takelio nustatymą, kuriuo galėsite išlaikyti savo pastangas ne ilgiau kaip vieną minutę.

Lengvosios atletikos varžybose Šveicarijoje ir Vokietijoje – sėkmingi Lietuvos rekordininkų startai

Sužinokite, kas yra jūsų vienos minutės riba. Tęskite tai, kol pamatysite greitį ir nuolydį, kur galėsite jį laikyti tik vieną minutę.

kalvos sprintos dėl riebalų nuostolių

Kalvos sprintos dėl riebalų nuostolių vienos ar dviejų minučių atkūrimo nustatymo metu jūsų širdies susitraukimų dažnis vis tiek gali būti šiek tiek padidėjęs, bet jūsų kvėpavimas vėl pasiekė normą, kur galite vėl kalbėti mažiausiai trumpuose sakiniuose.

Atlikite nuo 5 iki 8 ciklų: vienas ciklas yra visiškas pastangas, o po jo - atstatymo intervalas.

Tredbliukų treniruotės naudojant aukšto intensyvumo intervalų mokymą (HIIT)

Tikslas - nuo penkių iki aštuonių ciklų. Atvėsinkite penkias minutes lengvai. Kiekvienas žmogus turi kitą pajėgumą pasiekti maksimalią pratybų minutę. Tai gali būti važiavimas, jis gali būti kietas nuolydis, tai gali būti galia. Galite pasirinkti, nėra taisyklių.

Svorio netekimas Naujoji Zelandija

Kai surasite HIIT derinį, nebijokite jį pakeisti. Tikėtina, kad jūs pradėsite ištvermę ir pajėgumus. Greitis ir nuolydis, kurie buvo jūsų maksimalūs nustatymai, po kelių savaičių taps lengviau, ir jūs turėsite vėl ją pakelti. Vaikščiojotojai gali atrasti, kad jiems reikės pradėti važiuoti ant bėgimo tako, kad pasiektų maksimalų intervalą. Žodis iš Išbandykite savo kūną naujais būdais, kad gautumėte norimų rezultatų iš tėvų treniruočių.

Ar jūsų tikslas yra numesti svorio, pagerinti jūsų greitį ar pastatyti ištvermę, galite pakeisti savo treniruotę. Atsiminkite ir eksperimentuokite su skirtingais intervalais, greičiais ir nuolydžiais.

kalvos sprintos dėl riebalų nuostolių

Taikomoji fiziologija, mityba ir medžiagų apykaita. Dvi savaites intensyvaus aerobinio intervalo treniruočių metu moterims prailgina riebalų oksidaciją.

J Appl Physiol Tarptautinis žurnalas "Nutukimas" 32, Related Content.

kalvos sprintos dėl riebalų nuostolių