Šiame etape pagrindinis vaidmuo tenka kraujotakos aktyvumui. Naudokite alternatyvas, tokias kaip medų, palmių cukrų ir saldymedžio ekstraktą. Tuo pačiu metu laikykite pakeltą koją. Jeigu sunku išlaikyti pusiausvyrą, pratimo metu galite įsikibti į kėdę ar rankomis remtis į sieną — tuomet galėsite padidinti ir judesio amplitudę. Pavyzdžiui, po apšilimo HIIT užsiėmimas gali klostytis taip: minutę trunkantis bėgimas ant takelio daugiau nei 11 kilometrų per valandą greičiu; dvi minutes trunkantis bėgimas 8 kilometrų per valandą greičiu; šios schemos kartojimas maždaug 15 minučių, tuomet — atsipalaidavimas.

Riebalai degina apatinę kūno dalį

Vis tik dauguma specialistų sutinka, kad sveikatai svarbiausia, kokia yra bendra kūno riebalų masė. Tai tampa ypač sudėtinga, jeigu norima aptirpdinti riebaliukus tik tam tikroje kūno vietoje, šiuo atveju — nuo klubų ir kojų. Tačiau quadralean svorio nusprendėte pradėti nuo klubų apimčių mažinimo — pateikiame 5 pratimus. Kojos siūbavimas į šoną Šis pratimas puikiai apšildo raumenis ir atpalaiduoja klubus, bet kartu į darbą įtraukia ir sėdmenų raumenis bei šlaunies dvigalvį raumenį.

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų - DELFI Sveikata

Atsistokite tiesiai, kojas laikykite pečių plotyje. Viena koja siūbuokite į šoną tiek, kiek pajėgiate.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Riebalai degina apatinę kūno dalį Tuomet pažvelkime į 10 geriausių būdų, kaip numesti svorio nuo pilvo. Žinoma, pirmas ir pagrindinis būdas numesti svorio nuo pilvo yra pakankamas fizinis krūvis, įdealu optimalus, fizinio sporto medicinos gydytojo ar trenerio-specialisto nustatytas individualiai žmogui.

Tarp judesių kojos nenuleiskite ant žemės. Jeigu sunku išlaikyti pusiausvyrą, pratimo metu galite įsikibti į kėdę ar rankomis remtis į sieną — tuomet galėsite padidinti ir judesio amplitudę. Pritūpimai su šuoliukais Jau beveik pratimų klasika tapę deginti riebalus apatinę kūno dalį su šuoliukais treniruoja šlaunies dvigalvį ir keturgalvį raumenis bei sėdmenis, taip pat ir apatinę nugaros dalį bei pilvo preso raumenis.

Be to, atlikdami šį pratimą sudeginsite nemažai kalorijų ir paspartinsite medžiagų apykaitą. Atlikite pritūpimą: laikydami nugarą tiesią, tūpkite taip, kad keliai liktų ties kojų pirštais.

Recent Posts

Iš pritūpimo padėties atlikite šuoliuką: stipriai atsispirkite nuo kulnų ir išsitiesdami pašokite. Stebuklinga programa, kuri sumažins šlaunų apimtis per 2 savaites Vėl atlikite pritūpimą.

kaip deginti apatinę kūno riebalų dalį

Atlikite tris pakartojimus po 10 pratimų padarykite 30 s pertrauką tarp pakartojimų. Lentos pratimas su šuoliukais Tai dar vienas puikus pratimas, atliekamas vien tik jūsų kūno svoriu ir kartu lavinantis kūno šerdį bei apatinę kūno dalį. Į darbą įtraukiami: tiesusis pilvo raumuo, šoniniai liemens raumenys, pritraukiamieji ir atitraukiamieji šlaunų raumenys bei sėdmenų raumenys.

Kaip sumažinti pilvą?

Galite rinktis, ar pratimą atliksite remdamiesi į grindis rankomis ar nuo alkūnių. Pradėkite įprastoje lentos pozicijoje.

kaip deginti apatinę kūno riebalų dalį

Įtempkite pilvo raumenis, išlaikykite tiesią liniją nuo pat pečių iki kojų pirštų. Patarimai merginoms: kaip sumažinti klubų ir šlaunų apimtis Pašokdami kojas išskėskite ir pastatykite plačiau negu pečiai. Šuoliuku vėl grįžkite į pradinę padėtį, kai pėdos suglaustos. Būkite atidūs kvėpavimui: stenkitės jį išlaikyti tolygų.

Atlikite pratimą 30 s.

kaip deginti apatinę kūno riebalų dalį

Įtūpstas Įtūpstai taip pat skirti apatinei kūno daliai. Bmfit riebalų degintojas Patarimai merginoms: kaip sumažinti klubų ir šlaunų apimtis Sniego pilys Stebuklinga programa, kuri sumažins šlaunų apimtis per 2 savaites - DELFI Gyvenimas Svorio netekimas 9kg Atliekant šį pratimą aprova tenka sėdmenų raumenims, pakinklinėms sausgyslėms ir keturgalviams šlaunų raumenims.

Atsistokite tiesiai.

kaip deginti apatinę kūno riebalų dalį

Treniruotė namuose su Rūta - Kardio Viena koja dėkite žingsnį į priekį ir laikydami nugarą tiesią leiskitės žemyn, kol kojos bus sulenktos 90 laipsnių kampu. Tuomet atsispirkite priekine koja ir sugrįžkite į pradinę poziciją.

Lose Belly Fat But Don't Do These Common Exercises! (5 Minute 10 Day Challenge)

Kartokite pratimą kita koja. Atlikite po 20 įtūpstų kiekviena koja.

Neseniai atliktas tyrimas parodė, jog nuolatos sėdint sėdmenų raumenys sumažėja ir pradeda irti, nes jiems trūksta fizinės veiklos, rašo dailymail.

Šie 4 pratimai šlaunų ir klubų apimtims mažinti bus efektyvesni, jeigu papildomai kaip deginti apatinę kūno riebalų dalį ir kitų priemonių. Nepamirškite, kad riebalus deginti reikia ne tik lokaliai, tad stenkitės kasdien būti fiziškai aktyvesni, daugiau vaikščioti ir lipti laiptais, o derindami tai su subalansuota mityba galite tikėtis tikrai neblogų rezultatų.

Galbūt jus domina.

kaip deginti apatinę kūno riebalų dalį